وبلاگ دنیز

ساخت وبلاگ

استفاده از دستگاه‌های وزنه‌برداری نسبت به وزنه‌های آزاد، ایمن‌تر و آسان‌تر است و بسیاری از آنها به شما کمک می‌کنند تا با اطمینان از اینکه مسیر حرکتی مناسبی را بدون تکیه بر سایر عضلات دنبال می‌کنید، بیشترین بهره را از تمرین خود ببرید. علیرغم فواید، قدم زدن در یک باشگاه پر از تجهیزات بدنسازی می تواند گیج کننده باشد و اغلب منجر به سردرگمی و دلسردی می شود. هنگامی که نحوه استفاده از بهترین تجهیزات را درک کردید، می توانید با اعتماد به نفس شروع به تقویت و تقویت عضلات خود کنید.

ماشین اسمیت

اسکات و پرس نیمکت بدون شک دو مورد از محبوب ترین تمرینات بدنسازی هستند و دلیل خوبی هم دارند. هر دو تمرین ترکیبی هستند، به این معنی که چندین مفاصل را درگیر می‌کنند و چندین گروه عضلانی را به طور همزمان انجام می‌دهند. آنها همچنین می توانند خطرناک باشند، به خصوص برای ورزشکاران جدید، زیرا انجام آنها با فرم نامناسب می تواند منجر به آسیب دیدگی شانه، زانو یا کمر شود. ماشین اسمیت شامل یک هالتر است که در یک مسیر عمودی بالا و پایین می رود. هنگامی که تمریناتی مانند اسکات یا پرس روی نیمکت را با دستگاه اسمیت انجام می دهید، به دلیل حرکت تک صفحه، ثبات بیشتری خواهید داشت، و مجموعه ای از نقاط گیر در طول مسیر، هالتر را در یک چرخش مچ شما می گیرد. باید خیلی سنگین شود علاوه بر اسکات و پرس نیمکتی، می توانید پرس شانه، لانژ و ددلیفت را امتحان کنید.

وبلاگ دنیز...
ما را در سایت وبلاگ دنیز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : deniz sportdeniz بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 9:31

اسکات، پرش با جعبه و چرخش - همه آنها واقعاً روی پاهای شما تأثیر می گذارند و روز بعد وقتی از تخت بیرون می افتید حتماً آن را احساس خواهید کرد.

اما روز پا به همان اندازه مهم است که نواحی دیگر بدن مانند شکم و شانه ها را هدف قرار دهید. تن دادن به پاهایمان، خواه چهار پا، ساق پا یا همسترینگ، به ما قدرت می دهد تا تمرینات هوازی بیشتری انجام دهیم و به جلوگیری از آسیب کمک می کند.

در حالی که حرکات وزن بدن و فعالیت‌هایی مانند دویدن و پیاده‌روی از بهترین تمرین‌های پا هستند، استفاده از قطعات کلیدی تجهیزات ورزشی نیز می‌تواند پاداش‌هایی را به همراه داشته باشد.

در زیر بهترین دستگاه‌های ورزشی برای پاها به گفته کارشناسان را شرح می‌دهیم. فرقی نمی‌کند به باشگاه می‌روید یا فضای تمرینی خانگی خود را می‌سازید، اینها بخش‌های ضروری کیت هستند که باید به دنبال آن باشید. و برای راه‌های بیشتر برای کار کردن با اندام‌های تحتانی، چالش 30 روزه پا را در نظر بگیرید!

وبلاگ دنیز...
ما را در سایت وبلاگ دنیز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : deniz sportdeniz بازدید : 126 تاريخ : جمعه 7 مرداد 1401 ساعت: 8:41